Hoe je in 6 weken meer rust in je lijf krijgt!

      • Heb jij onrust in je hoofd?
      • Last van vermoeidheid?
      • Moeite met concentreren?
      • Ben je gejaagd?
      • Ren je van hot naar her omdat je alle ballen in de lucht wilt houden?
      • Maak je je zorgen over je relatie, je werk of financiën?

Denk je ‘yep, dat ben ik’

Dan slaap je wellicht ook slechter, bent vermoeid en daardoor prikkelbaarder. Ongemerkt adem je sneller en oppervlakkiger of je zucht vaker. Als dat langer aanhoudt, dan ligt er echt ellende op de loer. Een burn-out of andere ernstige vermoeidheidsklachten kunnen je vellen. Je moet er toch niet aan denken!

No way dat jij een burnout krijgt!

Wat een vertrouwen geeft het je als je weet dat jou dit niet snel zal overkomen.
Je hoeft namelijk niet bang te zijn dat jij in zo’n diepe put valt. Want als je weet hoe je die onrust, dat nare gejaagde gevoel, die energievretende stress op elk moment van de dag kunt laten wegvloeien, is dat goud.

Dus geen onnodige ruzies meer thuis of op je werk, geen geïrriteerdheid. Geen kort lontje en kribbig gedrag naar je kids, maar fun & plezier. Je zit lekkerder in je vel en hebt meer energie.

Voel de spanning uit je lijf wegglijden

Jij kunt eenvoudig weer ontspannen wanneer en waar jij wilt. En niemand die ziet wat of hoe jij dat doet. Dat is toch heerlijk! Ik heb al heel wat mensen mogen helpen met hun gejaagdheid, stress en onrust. Ze kunnen behoeden voor erger met een aantal praktisch toepasbare handvatten. Dat gaat niet van de een op de andere dag. Het vraagt oefening, zeker. Maar met een investering van 10 tot 20 minuten per dag kun jij dat ook leren.

Ik kon me gewoon niet voorstellen dat ik door anders te ademen mijn stresslevel in de hand kon houden, maar toch is het zo. Blij dat ik op tijd die stap heb gezet. Elke dag heb ik de oefening gedaan met de speciale app. In het begin was het wel even zoeken naar een goed moment op de dag, maar nu is het een vast onderdeel. Ik slaap beter, kan me weer veel beter concentreren en de kinderen vinden me ook een stuk relaxter. De online coaching was precies wat ik nodig had. Soms voelde ik ‘onderweg’ toch wat twijfel. Tallina wist me dan toch te motiveren om door te zetten. En wat ben ik blij met het resultaat. Ik kan dit programma echt iedereen aanraden, niet alleen werkende moeders!

Anneke, Utrecht

Je hoeft het niet alleen te doen!

Ik coach en begeleid je. Ik monitor je dagelijks, zodat jij na 6 weken ook zeker weet dat jij het zelf altijd en overal kunt blijven toepassen. Het brengt je heel veel. Naast een energieboost en meer rust:

  • ontspannen schouders en nek
  • beter slapen
  • je voelt je zekerder hebt meer vertrouwen
  • je bent in het hier en nu
  • emoties beter onder controle
  • geen hoofdpijn

Mijn doel is om jou praktische handvatten te geven waarmee je elke dag zelf aan de slag kunt. Ga je met mij werken, dan help ik je dus van begin tot eind.

Wat kun je dan verwachten

We starten met een z.g. HealthCheck. Dit is een uitgebreide intake waarbij we kennismaken, je klachten bespreken en je wensen zo helder mogelijk krijgen. We meten o.a. je bloeddruk, saturatie (SaO2), hartslag, ademhaling en hartslagvariabiliteit en kijken naar je gewicht en BMI. We testen welke oefening voor jou het beste werkt. Ook dat meten we. Je kunt zelf meekijken op het scherm. Helder en duidelijk. Deze check is de basis voor jouw persoonlijke 6 weken plan.

Om je te ondersteunen gebruiken we een speciale app. Hiermee kunnen we samen, jij en ik, online precies zien of de oefening doet wat het moet doen. Via e-mail houden we eenvoudig contact met elkaar. Gedurende de 6 weken kun je mij vragen stellen op het moment dat het jou uitkomt. Je kunt ook je ervaringen en vorderingen delen, dat vind ik geweldig. Ik kijk mee en coach je op de momenten dat het voor jou nodig is. Na 6 weken doen we nog een keer de Healthcheck en bespreken we de resultaten.

Jouw investering voor deze 6 weken energieboost is € 197,-

Je krijgt hiervoor:

  • een uitgebreide Healthcheck
  • persoonlijk rapport met uitleg en advies
  • oefeningen om jouw ademhaling optimaal te krijgen
  • 6 weken 1x per week 1-op-1 online coaching
  • 12 maanden gebruik van de EC-HRV app om je ademhaling te blijven oefenen
  • na 6 weken persoonlijk advies voor de toekomst.